Złóż zamówienie do godziny 12:00, a wyślemy jeszcze dziś!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach pracuje personel sklepu bassau.pl??

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu +48 77 46 49 674.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez wiadomość e-mail. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: - imię i nazwisko adresata - dokładny adres wraz z kodem pocztowym - numer telefonu do kontaktu z kurierem - nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów - opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: info@bassau.pl.

Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Tak. Zamówienia można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym zlokalizowanym pod adresem: u. Kościuszki 20, 46-060 Prószków k. Opola.

Czy towar dostępny jest od "ręki" ?

Jeżeli jest możliwość zamówienia produktu w sklepie internetowej to jest on dostępny „od ręki”. W wyjątkowych sytuacjach informujemy klienta o opóźnieniu dostawy drogą mailową lub telefoniczna.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN.

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem lub za pośrednictwem przelewy24 i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych ( pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek do paczkomatów). Zamówienie złożone do godziny 13.00 w dni robocze jest wysyłane jeszcze tego samego dnia.

Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z bassau.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane. Dodatkowo prosimy o informację mailową ze zdjęciami lub telefoniczną o uszkodzeniu przesyłki. Staramy się zawsze stanąć po stronie klienta i rozwiązać problem z pozytywnym skutkiem.

Mam problem z wykonaną płatnością kartą lub inną płatnością wykonaną przez Przelewy24

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonicznym 77 46 49 726 lub mailowo info@bassau.pl.

Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?

W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.

Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. FV w formie papierowej zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać ?

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

Do góry
Menu
Zamknij
Koszyk
Zamknij
Wróć
Konto
Zamknij